Chiang Mai

22 november 2015 - Chiang Mai, Thailand

Hey allemaal daar zijn we weer,

de afgelopen dagen zijn we in chiang mai en morgen gaan we weer verder naar Pai.

Gister hebben we op aanraden van vele mensen toch maar een ladyboy cabaret bezocht, en ondanks dat we er toch anders tegenaan kijken hebben we echt een geweldige avond gehad. vol humor en leuke muziek. Vandaag was weer een heel andere dag, we hebben een olifantenopvang bezocht waar ze de olifanten die mishandeld zijn opvangen en verzorgen. het was echt helemaal geweldig. we mochten ze voeden, een stukje rijden (op een dekentje dus geen zware stoelen enzo) en daarna wassen en spelen in het water. ik zou zeggen bekijk de foto's die spreken voor zich. vanavond maar even niks, morgenochtend naar de tiger kingdom en dan door naar pai waar ons privehutje in de jungle op ons wacht.

groetjes,

Jesse en Priscilla

1. Jan lekkerkerk:
    22 november 2015
    Wat een prachtige fotos, echt geweldig om te zien,zijn benieuwd naar de volgende plaats. Groetjes Jan,Sandra en Jorden xxx
  2. Lizz:
    24 november 2015
    Hoiii!!!

Het ziet er echt super uit!!! Wow, in het water met die olifanten, dat moet geweldig zijn geweest!! Ben benieuwd wat jullie nog meer gaan meemaken!

Liefs Lizza