Bangkok

20 november 2015 - Bangkok, Thailand

Hey iedereen,

Hier weer even een kort verhaaltje. btw foto's komen nog maar voor het uploaden van foto's is er nu even te weinig tijd en te weinig internet (staan wel paar op facebook)

Maar goed we zijn dus in Bangkok, na het drukke Hong Kong was het fijn om in een stad aan te komen waar de drukte toch minder is. althans we kwamen aan op Khao San Rd maar geloof me daar wil je echt niet lopen. Leuk bedacht dat backpackers walhalla maar het is meer een groot opgezet circus voor iets wat ooit DE backpackers plaats was. De dag na onze eerste overnachting midden in het circus zijn we een paar straten verder gestrand bij happio hostel bij Phra Athit Rd en geloof me dat is 1000x relaxter! goedkoper, leuker, rustiger gewoon beter. overdag zijn we met een watertaxi naar de liggende buddha geweest, althans de binnenplaats want om binnen te komen moet je je schoenen uitdoen en dat is tegen onze principes, dan maar wat minder zien onze God is belangrijker dan een beeld ;) Hierna gingen we naar de grand palace waar de koning woont. De gebouwen zijn echt prachtig hier. Bezweet, gebakken en moe gingen we terug naar het hostel waar we na het opfrissen de straat opgingen om wat te eten. Als er 1 ding is in Thailand waar ik elke keer weer blij van wordt is het het eten wel. Hierna na goed rondkijken een massagesalon ingegaan waar we ons voor 3 euro voor een half uur lieten masseren wat de beste keus was in de hele vakantie tot nu toe. best leuk we betaalden voor een korte en simpele massage en kregen uitgebreid en langer dn betaad. Knipoog van God zeggen we dan he ;) als afsluiter een lekkere cocktail en terug naar het hostel. en vandaag? geen idee dat zien we vandaag wel weer ;)

God's zegen

Jesse en Priscilla